Στα πλαίσια του προγράμματος «Beautiful City» στο e-twinning, οι συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/ήτριες ενίσχυσαν τις ψηφιακές δεξιότητές τους προσανατολιζόμενοι/ες πρώτα, στην ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο, στην εύρεση αξιόπιστων ιστοσελίδων για την αναζήτηση υλικού. Ασκήθηκαν στην ενότητα «γλωσσομάθεια» με τη σύνταξη υλικού σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά) (https://docs.google.com/document/d/17orEieqJA5Rf5s7PD6g48VPcVrxlSsZ8GOhcFlN_aI/edit ).

Ανέδειξαν τη μουσική ως σημαντική παράμετρο της εκπαίδευσης. Ορίστηκε ως κεντρικό μότο του προγράμματός μας το τραγούδι του Μ. Θεοδωράκη «όμορφη πόλη». Το πρόγραμμα του ΚΠΕ Μεσολογγίου με τίτλο «Βιώσιμες Πόλεις – Τέχνη Ζωής» συνδέθηκε με τη μουσική του Μ. Θεοδωράκη, το πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων κάτω από το ευρύ νόημα της «όμορφης πόλης».

Στα πλαίσια του προγράμματος ΚΠΕ Μεσολογγίου και στην ενότητά του «Τι συμβαίνει στην πόλη που ζω», οι μαθητές ενημερώθηκαν, διδάχθηκαν και εργάστηκαν ηλεκτρονικά σε συνεργατικά έγγραφα. Στη συνέχεια δημιούργησαν ασύγχρονα αλλά και συνεργατικά το ppt με θέμα «η πόλη που ζω, χτες και σήμερα».

Μαθήτρια της Α΄ Λυκείου, παρουσίασε τη ζωγραφιά που δημιούργησε με θέμα την «όμορφη πόλη» του Μ. Θεοδωράκη.

Επίσης, οι μαθητές επιμελήθηκαν τη δημιουργία μουσικού βίντεο. Μια μαθήτρια (πιάνο) ένας μαθητής (βιολί), και 4 μαθητές (τραγούδι) ξεκίνησαν τη συνεργασία για να τραγουδήσουν το κεντρικό μότο του προγράμματος, την «όμορφη πόλη» του Μ. Θεοδωράκη. Στο μέρος αυτό, καθοριστική ήταν η συμβολή της Δ/ντριας του Γυμνασίου Ζαχάρως, κας Αικατερίνης Σταματοπούλου (μουσικός). Το τραγούδι μας αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του etwinning (https://www.youtube.com/watch?v=5K1ptudxu7Y ) και παρουσιάστηκε στην πλατεία της πόλης μας σε εκδήλωση που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Ζαχάρως για την παγκόσμια ημέρα μουσικής.

Οι ομάδες της δράσης μας ανέλαβαν και την πρωτοβουλία να συγκεντρωθούν και να παραδοθούν καπάκια μπουκαλιών, στο 1ο Σύστημα Προσκόπων της πρωτεύουσας του νομού μας για την ενίσχυση δημιουργίας αναπηρικών αμαξιδίων.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ

Συμμετείχαν τρεις μαθητές. Ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα, τη σχετική βιβλιογραφία και την ιστοσελίδα του προγράμματος αυτού. Συνδέθηκε η οικονομία με τη δημιουργία του πολιτισμού και επομένως, της «όμορφης πόλης», καθώς οι οικονομικές – παραγωγικές σχέσεις αποτελούν τη βάση για το εποικοδόμημα (πολιτισμός, τέχνες, δίκαιο κλπ). Ένας μαθητής προκρίθηκε στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού (Περιφέρεια).